عاشق تنها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عشق

نام من عشق است

                          مي شناسيدم؟

 زخمي ام زخمي سراپا

                              مي شناسيدم؟

 با شما طي كرده ام راه درازي را 

 خسته ام خسته

                             مي شناسيدم؟

 

  اين زمان گر چه ابري پوشانيده است رويم

 

  من همان خورشيد تابانم

                                مي شناسيدم؟

اين چنين بيگانه از من رو مگردانيد

در كف فرهاد تيشه من نهادم من 

من شكستم بيستون را من

من همان مهربان سالهاي دورم

رفته ام از يادتان يا

                          مي شناسيدم؟

نام من عشق است

 

                             مي شناسيدم؟



نظرات شما عزیزان:

azi
ساعت19:29---11 آبان 1391
خیلی قشنگه توپولم ادامه بده بهترممیشه عخشه من

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط nadiya nourozi در 12:7 | |