عاشق تنها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 اگه احساسمو کشتی

اگه از یاد منو بردی

اگه رفتی بی تفاوت

به غریبه سر سپردی.

بدوون اینو که دل من شده جادو به طلسمت.

یکی هست این ور دنیا که تو یادش مونده اسمت 

 

 



نظرات شما عزیزان:

hami
ساعت7:31---26 آذر 1391
عمریست نشسته ام
پای لرز خربزه هایی
که هیچوقت یادم نمی آید
کی؟!
خوردمشان…


maryam
ساعت10:12---25 آذر 1391
وبلاگتو خیلی خیلی دوست دارم پاسخ:salam maryam jon mer30 ke be weblogam sar zadi bazam be kobleye faghiraneye man sar bezan khoshhal misham

mohammad
ساعت13:15---22 آذر 1391
میگم کد موزیک وبلاگمو میخوای؟

mohammad
ساعت13:11---22 آذر 1391
سلام عزیزم
مرسی که وبم اومدی من لینکت کردم
خواستی تو هم منو بلینک
من هر روز بهت سر میزنم
خواستی تو هم سر بزن


hami
ساعت7:35---20 آذر 1391
همه ى قراردادها را که روى کاغذ بى جان نمى نویسند ، بعضى از عهدها را روى قلبها مینویسیم …
حواست به این عهدهاى غیرکاغذى باشد …
شکستن شان یک آدم را میشکند !


nilofar
ساعت16:42---19 آذر 1391
سلام اگه دنبال موزیکی هستی که پیداش نمیکنی بهم بگو

hami
ساعت13:16---19 آذر 1391
سلام توپولو خیلی جالب بود وبلاگت خیلی حال کردم محیطش واسه من تازه بود و حرفات به دل مینشت خوبه ادامه بده به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط nadiya nourozi در 13:32 | |