عاشق تنها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





افسوس

  

افسوس که روزتولدم رفته ازیادم...

    آمدم که بسوزم،سوختم...آمدم که بسازم،ساختم...وآمدم که بگویم،گفتم.....

 ولی چه کنم که هرچه سوختم وساختم

 بردل این کسانی که فرمان زندگی من

 دردستانشان است هیچ اثری نکرد.......

 آه«تف» به توای اجتماع نامرد...

 



نظرات شما عزیزان:

yasna
ساعت13:44---26 آذر 1391
سلام وب خوبی داری بهم سر بزن تا برات بنر خوشگل درست کنم بهم خبر بده تا کدشو برات بزارم
پاسخ:salam aji yasna khobi man har kari kardam nashod biyam vared saitet besham goft eshtebahe omidvaram baz biyay ke payamamo bebini


hami
ساعت7:32---26 آذر 1391
دوست داشتن کسی که شما رو دوست نداره
مثل بغل کردن کاکتوس می مونه …
هرچی محکم تر بغل کنی بیشتر آسیب میبینی …


alish
ساعت18:39---24 آذر 1391
kheyli pishraft kardi khoobe azizam edame bede nemidoonam chishod yade to oftadam hehehehehehe
پاسخ:salam alireza malome to kojaii rafti ke raftiya be ma ye sari bezan khoshhal mishim dadash


hami
ساعت7:40---20 آذر 1391
وقتی دنبال آرزوهات میری مدام به کوله پشتیت نگاه بنداز که مبادا سوراخ باشه و چیزایی که امروز داری دوباره بشه آرزوی فردات
پاسخ:dadash hami nemidonam cheraaz avale zendegim ba koleposhtiye sorakh tey kardam va donbale har arezoii raftam besh naresidam mer30 ke bem sar zadi bazam biya inja lamkadeye afrad ba marefate


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط nadiya nourozi در 22:38 | |